Депутати Європарламенту проголосували за проект рішення, яке повинне допомогти країнам-членам Євросоюзу у боротьбі з ожирінням. Проти обмеження реклами солодощів вже виступила італійська компанія Ferrero. Серед запропонованих депутатами заходів боротьби - жорстке обмеження реклами товарів з високим вмістом солі, цукру та жирів. До того ж виробникам "солоненького" і "солоденького" доведеться повідомляти споживачеві про калорійність і жирність своєї продукції на лицьовій стороні упаковки. Перша реакція на таке рішення була з Італії, в якій розташовується один з найбільших виробників солодощів у ЄС - компанія Ferrero. Лобіювати інтереси великого італійського бізнесу взявся уряд країни. Міністр сільського господарства Італії Гіанкарло Галан назвав пропозицію європарламентарів "нонсенсом". "Іноді жорстке впровадження правил викриває їх дурість", - заявив він журналістам. Він написав лист до Брюсселя з вимогою пом'якшити зобов'язання, які накладаються на виробників "шкідливої" продукції згідно з прийнятим планом. Тепер план дій боротьби з ожирінням повинен бути прийнятий урядами країн-членів Євросоюзу, чого навряд чи варто очікувати до 2012 року. До того ж уже ясно, що в Італії втілення подібного плану в життя буде нелегким. Нагадаємо, в травні Європейська організація споживачів (BEUC) звернулася до голови Європейської ради і прем'єр-міністра Бельгії Хермана Ван Ромпея з проханням посилити регламент з реклами фаст-фуду для дітей.
Джерело: http://www.mediabusiness.com.ua/ //news-ua.at.ua/ |