Новини
Середа, 30.07.2025, 17:30
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог статейРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Новини [181]
Суспільство [175]
Економіка [165]
Технології [105]
Події [161]
Нерухомість [61]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Економіка

Європарламент планує обмежити рекламу солодощів
Депутати Європарламенту проголосували за проект рішення, яке повинне допомогти країнам-членам Євросоюзу у боротьбі з ожирінням. Проти обмеження реклами солодощів вже виступила італійська компанія Ferrero.

Серед запропонованих депутатами заходів боротьби - жорстке обмеження реклами товарів з високим вмістом солі, цукру та жирів. До того ж виробникам "солоненького" і "солоденького" доведеться повідомляти споживачеві про калорійність і жирність своєї продукції на лицьовій стороні упаковки.

Перша реакція на таке рішення була з Італії, в якій розташовується один з найбільших виробників солодощів у ЄС - компанія Ferrero.

Лобіювати інтереси великого італійського бізнесу взявся уряд країни. Міністр сільського господарства Італії Гіанкарло Галан назвав пропозицію європарламентарів "нонсенсом". "Іноді жорстке впровадження правил викриває їх дурість", - заявив він журналістам. Він написав лист до Брюсселя з вимогою пом'якшити зобов'язання, які накладаються на виробників "шкідливої" продукції згідно з прийнятим планом.

Тепер план дій боротьби з ожирінням повинен бути прийнятий урядами країн-членів Євросоюзу, чого навряд чи варто очікувати до 2012 року. До того ж уже ясно, що в Італії втілення подібного плану в життя буде нелегким.

Нагадаємо, в травні Європейська організація споживачів (BEUC) звернулася до голови Європейської ради і прем'єр-міністра Бельгії Хермана Ван Ромпея з проханням посилити регламент з реклами фаст-фуду для дітей.

Джерело: http://www.mediabusiness.com.ua/ //news-ua.at.ua/

Категорія: Економіка | Додав: admin (20.06.2010) W
Переглядів: 315 | Теги: реклама солодощів, Ferrero, Європарламент, реклама | Рейтинг: 0.0/0
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025