Масштабна рекламна кампанія Nike поступилася офіційному спонсору ЧС-2010 і своєму головному конкурентові Adidas. Про це свідчать результати дослідження Nielsen Company, у ході якого були проаналізовані англомовні форуми, блоги та соціальні мережі. На частку Adidas припало 25,1% тематичних обговорень з 11 по 25 червня, а Nike займає друге місце з 19,4%. Така приємна для Adidas статистика зумовлена тим, що бренд є офіційним спонсором ЧС, завдяки чому отримує ряд переваг, як у традиційній, так і в інтерактивній рекламі. Нагадаємо, що до чемпіонату Nike лідирував за кількістю обговорень у мережі з 30,2%, а Adidas йшов услід з 14,4%. Багато в чому це було обумовлено гучним роликом Напиши майбутнє, який для Nike зняло голландське агентство Wieden + Kennedy спільно з Алехандро Іньярріту. Позиції решти брендів у першій десятці за кількістю обговорень практично не змінилися з моменту старту чемпіонату: 1.Adidas - 25,1% 2.Nike - 19,4% 3.Coca-Cola - 11% 4.Sony - 9,8% 5.Budweiser - 4,9% 6.Visa - 4,7% 7.Hyundai/Kia - 4,7% 8.McDonald 's - 4,2% 9.Pepsi - 2,8% 10.Carlsberg - 2,4% Варто наголосити, що крім Nike, Pepsi і Carlsberg також не є офіційними партнерами FIFA. Нагадаємо, журналісти британської газети The Guardian нещодавно помітили, що вищезазначений ролик Nike Напиши майбутнє став прокляттям для зірок футболу, які знялися в ньому, - Уейн Руні, Фабіо Канаваро, Криштіано Роналдо, Франк Рібері, Патріс Евра, Дідьє Дрогба і Роналдіньйо безславно завершили похід за Кубком світу, а деякі навіть не потрапили в ПАР.
Джерело: http://ua.korrespondent.net/ //news-ua.at.ua/ |