Інтернет-компанія Yahoo планує закрити проект онлайнової рекламної платформи, призначеної для невеликих рекламодавців з обмеженим бюджетом.
Спочатку нова мережа призначалася для малого бізнесу, невеликих рекламних агентств, користувачів, повідомляє cybersecurity.ru. Мережа працювала за класичною схемою: Yahoo поширювала рекламу на своїх порталах і сайтах-партнерах, забираючи свою комісію.
Сервіс, що отримав назву Yahoo Publisher Network Beta, працював за схемою оплати за клік і відображав контекстну релевантну рекламу. Запущений він був в 2005 році, причому відтоді так і існував у вигляді бета-версії, а доступ до нього існував лише на запрошення.
У Yahoo не повідомляють, скільки компаній скористалися сервісом. Представник компанії Yahoo повідомив, що "клієнтів було небагато".
Інтернет-компанія заявляє, що рішення про закриття було прийняте після детального перегляду бізнес-процесів компанії. Крім того, в Yahoo недавно було прийнято рішення про перерозподіл ресурсів на користь ключових для порталу сервісів - пошти, новин і мультимедійної інформації.
В повідомленні Yahoo для рекламодавців сказано, що рекламна мережа буде закрита 30 квітня, а останні фінансові відрахування будуть перераховані не пізніше 31 травня.