22 червня журі 57-го міжнародного фестивалю реклами Каннські леви-2010 назвало переможців у номінаціях Promo, PR, Direct, Media, Radio і Outdoor. Гран-прі Direct дістався рекламі за участю Іггі Попа і восьми музикантів з Нової Зеландії. Журі, яке складається з 30 креативників, назвало кампанію Orcon&Iggy Pop кращим прикладом участі знаменитості в рекламі. Вони також були вражені "фантастичною демонстрацією продукту", яка в реальному часі довела користувачам надійність і стабільність інтернет-з'єднання. У ході кампанії новозеландський інтернет-провайдер Orcon Broadband, просуваючи широкосмуговий доступ у мережу, оголосив про пошук восьми музикантів для спільного запису хіта Passenger культового рок-музиканта Іггі Попа. За допомогою відеозв'язку рокер провів кастинг всіх претендентів, перебуваючи в Маямі. Запис пісні проводився, поки кожен з учасників перебував у себе вдома чи в студії. Хід кампанії висвітлювався новозеландськими ЗМІ, а документальні ролики про найбільш цікаві моменти кастингу регулярно викладалися на YouTube. Видання AdAge відзначає, що вперше в історії Каннських левів головний приз дістався кампанії з використанням ненормативної лексики. У номінаціях Promo та PR обидва гран-прі отримала кампанія Replay (перегравання) для спортивного напою Getorade, який виробляє Pepsi. Агентство TBWA \ Chiat \ Day Los Angeles і бренд заново провели футбольний матч шкільної ліги, який невдало завершився 15 років тому нічиєю. Були зібрані всі футболісти, які грали на матчі, проведені тривалі і важкі тренування, щоб гравці знову набули форму, а потім було організовано повторний матч. Весь процес висвітлювався в мережі і викликав великий інтерес, як з боку аудиторії, так і з боку ЗМІ. Кампанію висвітлював канал Fox Sports, серіал отримав у мережі 154 мільйони переглядів, а 10 000 квитків на матч були розкуплені за 90 хвилин. У номінації Outdoor гран-прі здобула відома кампанія Diesel Be stupid (будь дурним).
Джерело: http://ua.korrespondent.net/ //news-ua.at.ua/ |