Заступник мера Києва Денис Басс презентував автобус, оснащений турнікетами, валідаторами, терміналами водія і контролера. За словами чиновника, нова система оплати проїзду має низку переваг. Зокрема завдяки їй міська влада збираються зменшити кількість нелегальних пасажирів, попередити привласнення водіями і кондукторами грошей за продані квитки, а також чітко розрахувати кількість пільговиків і отримати компенсацію за їхнє перевезення в повному обсязі. "Завдяки новій системі оплати проїзду ми зможемо у найкоротший термін вирішити усі ці проблеми і, як наслідок, додатково залучити до бюджету Києва близько 150 млн. грн. у рік. Крім того, нова система значно підвищить комфорт перевезень. Ми зможемо провести чіткий облік пасажиропотоку в "години-пік", а також вдень, і скоректувати графік руху транспорту. Тобто пасажири істотно зекономлять час у ранкові і вечірні "години-пік", - заявив Д.Басс. У нових автобусах також будуть окремі двері, не обладнані турнікетами, - для виходу. Якщо пасажир спробує зайти через них, його оштрафують. Крім того, передбачений аварійний режим роботи нової системи оплати проїзду. У разі його активації всі турнікети в автобусі опускаються і не заважають евакуації пасажирів. Установка турнікетів у наземному транспорті дасть змогу використати одну картку у всіх видах громадського транспорту. Її можна буде поповнити через спеціальні термінали. Крім того, в автобусах працюватиме контролер, який перевірить, оплачений проїзд чи ні. Пасажири, в яких не буде такої картки, зможуть купити талон у водія. Проїзна безконтактна картка буде персональною, тому у разі крадіжки власник може заблокувати її. Збільшиться і рік користування картками - вони будуть служити до восьми років. Маршрут, за яким будуть їздити автобуси з новою системою оплати проїзду, буде визначений до кінця року. Тільки після цього турнікети встановлять у всіх столичних автобусах. Станом на сьогодні закуплені і вже запрограмовані 346 пристроїв для контролю оплати проїзду.
Джерело: http://news.liga.net/ //news-ua.at.ua/ |