Новини
П`ятниця, 01.08.2025, 15:50
Вітаю Вас Гість | RSS
 
Головна Каталог статейРеєстраціяВхід
Меню сайту
Категорії розділу
Новини [181]
Суспільство [175]
Економіка [165]
Технології [105]
Події [161]
Нерухомість [61]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Події

ЗМІ: Клієнти шоковані розцінками рекламної системи iAd
Журналісти Wall Street Journal з'ясували, скільки Apple збирається брати за рекламу на своїх пристроях, доставлену за допомогою системи iAd. Мова йде про мільйони доларів, що в 5-10 разів дорожче за аналогічні пропозиції на інших мобільних платформах.

Фанати продукції Apple давно сформулювали таке поняття, як "податок Apple" - гроші, які доводиться переплачувати за пристрої компанії порівняно з аналогічними комп'ютерами, ноутбуками, смартфонами й плеєрами інших виробників.

Тепер, як пише Wall Street Journal, з цією обставиною доведеться зіткнутися і компаніям-рекламодавцям, що бажають скористатися новою системою доставки реклами на смартфони iPhone і планшетники iPad - iAd.

Контракт на показ реклами на iPhone і iPad може коштувати бажаючим достукатися до власників понад 50 мільйонів пристроїв з iPhone OS близько 1 млн доларів - такою інформацією поділилося з виданням джерело в рекламній галузі.

Якщо ж якась фірма захоче прорекламувати себе у перших рядах, коли система iAd запрацює в червні цього року на iPhone і iPod Touch (на iPad реклама від Apple прийде пізніше), то, за деякими відомостями, за ексклюзивність доведеться заплатити до 10 млн доларів .

В агентствах, що займаються розміщенням мобільної реклами, кажуть, що за аналогічні контракти з іншими рекламними системами (в тому числі і тими, що доставляють рекламу на iPhone) вони звикли платити по 100-200 тисяч доларів.

Багато рекламників просто шоковані запитами Apple, відзначає Wall Street Journal.

Система iAd, представлена Apple раніше в цьому місяці, дозволяє показувати рекламу в програмах, скачаних користувачами з магазину App Store. Доходи від показу діляться між авторами програм і Apple в пропорції 60 до 40. Включати чи ні у свої програми рекламу, буде залежати від розробників.

Однак, як відзначають експерти, навряд чи багато хто відмовиться від можливості заробити таким чином непогані гроші.

Джерело: http://www.vesti.ru/ //news-ua.at.ua/

Категорія: Події | Додав: admin (30.04.2010) W
Переглядів: 289 | Рейтинг: 0.0/0
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2025