Журналісти Wall Street Journal з'ясували, скільки Apple збирається брати за рекламу на своїх пристроях, доставлену за допомогою системи iAd. Мова йде про мільйони доларів, що в 5-10 разів дорожче за аналогічні пропозиції на інших мобільних платформах. Фанати продукції Apple давно сформулювали таке поняття, як "податок Apple" - гроші, які доводиться переплачувати за пристрої компанії порівняно з аналогічними комп'ютерами, ноутбуками, смартфонами й плеєрами інших виробників. Тепер, як пише Wall Street Journal, з цією обставиною доведеться зіткнутися і компаніям-рекламодавцям, що бажають скористатися новою системою доставки реклами на смартфони iPhone і планшетники iPad - iAd. Контракт на показ реклами на iPhone і iPad може коштувати бажаючим достукатися до власників понад 50 мільйонів пристроїв з iPhone OS близько 1 млн доларів - такою інформацією поділилося з виданням джерело в рекламній галузі. Якщо ж якась фірма захоче прорекламувати себе у перших рядах, коли система iAd запрацює в червні цього року на iPhone і iPod Touch (на iPad реклама від Apple прийде пізніше), то, за деякими відомостями, за ексклюзивність доведеться заплатити до 10 млн доларів . В агентствах, що займаються розміщенням мобільної реклами, кажуть, що за аналогічні контракти з іншими рекламними системами (в тому числі і тими, що доставляють рекламу на iPhone) вони звикли платити по 100-200 тисяч доларів. Багато рекламників просто шоковані запитами Apple, відзначає Wall Street Journal. Система iAd, представлена Apple раніше в цьому місяці, дозволяє показувати рекламу в програмах, скачаних користувачами з магазину App Store. Доходи від показу діляться між авторами програм і Apple в пропорції 60 до 40. Включати чи ні у свої програми рекламу, буде залежати від розробників. Однак, як відзначають експерти, навряд чи багато хто відмовиться від можливості заробити таким чином непогані гроші.
Джерело: http://www.vesti.ru/ //news-ua.at.ua/ |