В Інтернеті запущено вірусний ролик, в якому приховувані зазвичай рекламодавцями деталі порівнюються з вадами Петербурга і думками його жителів. Автори ролика показують, що так само, як на рекламі виноски-"зірочки" і дрібний шрифт приховують непривабливі подробиці кампаній, так і за зовнішньою красою і порядком міста ховаються багато недоліків. Так, "зірочки" в ролику вказують на те, що привабливі дівчата можуть поводити себе непристойно, водії уявляють себе на гоночній трасі, продавці порушують санітарні норми, а міліціонери подумують завести собі мікроблог на Twitter. Згадується в ролику і будівництво скандальної офісної будівлі Газпрому, а також недавня акція, в ході якої на Ливарному мосту був намальований 65-метровий фалос. У ролику не згадується про рекламодавців, проте в кінці вказується адреса сайту акції Звездочкам.Net. Це новий тарифний план одного з найстаріших інтернет-провайдерів Петербурга, Веб Плас, який запустив вірусну рекламу. Нагадаємо, ще більш провокаційну вірусну рекламу запустив раніше Росгосстрах. У серії роликів про необхідність страхування учасників дорожнього руху анімовані зображення автомобілів на жіночих грудях.
Джерело: http://www.lenta.ru/ //news-ua.at.ua/ |