За даними дослідження аналітичної компанії Pew Research Center, що охопило блог- і медіасферу за 2009 рік, 99% записів американських блогерів не містять оригінального контенту, а копіюють або переписують матеріали ЗМІ. Як повідомив Business Insider, аналітики з'ясували, що у 87% випадків блогери посилалися на новинні замітки, а не на колонки редакторів. Головні теми в блогах і ЗМІ за рік збіглися всього 13 разів. Зокрема, і ЗМІ, і блогери обговорювали економічну кризу в США, свинячий грип, протести в Ірані в червні 2009 року і смерть сенатора Едварда Кеннеді. За даними дослідження, у Twitter найпоширенішими є посилання на новини про технології (43%). Для порівняння, блогери публікують техноновини у 8% випадків, а частка таких новин в традиційній пресі і на YouTube складає всього 1%. У 39% випадків мікроблогери посилаються виключно на он-лайнові джерела, а не на джерела поза Мережею. У 30% випадків читачів відсилають до паперових газет і журналів, а також до телерадіомовних мереж. На YouTube найчастіше дивляться ролики з категорії Зарубіжні події (26%). Їх склад зазвичай значно відрізняється від зібрання у звичайних ЗМІ. Нагадаємо, сьогодні авторитетне видання Forbes обзавелося блог-платформою True / Slant.
Джерело: http://www.lenta.ru/ //news-ua.at.ua/ |