Це credits ("кредити"), за які можна купувати віртуальні товари в іграх та інших додатках. Один "кредит" дорівнює 10 центам США, повідомляє Wall Street Journal. Коли власник або розробник гри захоче конвертувати отримані від користувачів гроші, 30% з них доведеться залишити соціальній мережі. Плата в 30-40% відповідає існуючій практиці. Стільки беруть, наприклад, Apple і Google у розробників додатків, які продаються в їх онлайнових магазинах. Facebook доки тестує систему "кредитів" спільно з сотнею партнерів, зокрема і з компанією Zynga Game Network, яка є розробником найпопулярнішою в світі онлайн гри FarmVille. Чи стануть "кредити" єдиним платіжним засобом соціальної мережі, повністю замінивши собою кредитні карти та інші інструменти, поки невідомо. З платежів кредитками Facebook стягує 3%, інші платіжні засоби комісією не обкладаються. Ринок віртуальних товарів в США оцінюється зараз в 1,6 мільярда доларів, причому на соціальні мережі припадає близько 50%. Частка соціальних мереж за останній рік збільшилася удвічі. "Кредити" можуть дещо спростити життя розробникам додатків для Facebook, оскільки вони тепер не стикатимуться безпосередньо з процесом оплати користувачами послуг. Соціальна мережа сама відповідатиме за транзакції.
Джерело: http://www.rokf.ru/ //news-ua.at.ua/ |